Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PM_zkou_ka_uzav_en_ (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (549.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

159.Úspěšná role manažera času závisí na a) náročnosti úkolů b) stanovení priorit a efektivitě zvládnou svůj pracovní čas c) ochotě spolupracovníků spolupracovat d) schopnosti rozdělovat úkoly jiným e) množství práce 157. přednosti analytického stylu rozhodování a) řešení akceptovatelná všemi b) jednoznačnost rozhodnutí c) končí jasně stanovenými úkoly, termíny a určení odpovědností za jejich splnění d) rychlá rozhodnutí v krátkém horizontu e) schopnost řešit jedinečné situace 161.Role manažera změn spočívá ve a) složitosti oboru podnikání b) změnách vedení c) rychlém způsobu rozhodování d) vyvolávání změn e) složitosti řízení 162. přednosti behaviorálního stylu rozhodování a) dlouhodobá a vynikající řešení dlouhodobých problémů b) končí jasně stanovenými úkoly, termíny a určení odpovědností za jejich splnění c) řešení akceptovatelná všemi d) rychlá rozhodnutí v krátkém horizontu e) schopnost řešit jedinečné situace 163. Charakteristiky odbornosti manažera: a) znalosti technických věcí b) znalosti všeobecně c) schopnosti d) zkušenosti e) znalosti, zkušenosti, schopnosti a dovednosti 164. Top management se setkává většinou a) s dobře strukturovanými problémy, uplatní programované rozhodování b) se špatně strukturovanými problémy, neuplatní programované rozhodování c) se špatně strukturovanými problémy, uplatní programované rozhodování d) s dobře strukturovanými problémy, neuplatní programované rozhodování e) s problémy, které lze lehce řešit pomocí programů 165. Mezi základní role manažera týmu nepatří: a) leader b) administrátor c) rozhodovatel d) trenér e) rádce 166.Znalosti jsou a) vrozené b) nabyté vlastnosti člověka učením c) získané praxí d) vlastnosti, které člověk zdědil e) neovlivnitelné vlastnosti člověka 167. člen týmu plní tyto role a) vzhledem k úkolu, k udržování týmu a individuální pozitivní roli b) leader, administrátor, trenér, rádce c) vzhledem k úkolu, k udržování týmu a individuální negativní roli d) manažera změn, času, cílů e) aktivní a pasivní 168. Mezi etapy budování týmu nepatří: a) etapa přípravy b) etapa krystalizace c) etapa výkonu d) etapa obnovy e) etapa kontroly 169.Schopnosti a dovednosti jsou a) vrozené vlastnosti b) získané vlastnosti opakováním c) nabyté vlastnosti člověka učením d) získané praxí e) vlastní i cizí prožitky z praxe a života 170.Zkušenosti jsou a) vrozené vlastnosti b) vlastní i cizí prožitky z praxe a života c) nabyté vlastnosti člověka učením d) získané vlastnosti opakováním e) neovlivnitelné vlastnosti člověka 171. Programované rozhodování znamená : a) rozhodování dobře stukturovaných problémů b) rozhodování o programovém vybavení podniku c) rozhodování o marketingových záležitostech d) rozhodování špatně stukturovaných problémů e) rozhodování o něčem novém, nejednoznačném za pomocí programového vybavení

Témata, do kterých materiál patří