Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PM_zkou_ka_uzav_en_ (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (549.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

172. Špatně strukturované problémy mají tyto vlastnosti: a) jsou jasně stanovené a jednoduše definované b) jedná se o špatně vyřešené problémy c) jsou spojeny s nedostatkem informací a nejednoznačností d) jedná se o každodenní opakující se problémy, které marketing nedokáže vyřešit e) jedná se o problémy, které řešíme pomocí jednoduchého bodovacího systému 173.Od top managementu se očekává (na rozdíl od nižších úrovních řízení managementu) vyšší odbornost v oblasti a) technických znalostí, analytických schopností a schopnosti rozhodnout b) schopnosti rozhodnout, koncepční schopnosti a interpersonální schopnosti c) analytické a koncepční schopnosti a schopnosti rozhodnout d) analytické a koncepční schopnosti a technické znalosti e) koncepční schopnosti, počítačové gramotnosti a schopnosti rozhodnout 174. Dobře strukturované problémy lze definovat jako a) problémy, které management dobře vyřešil b) jedná se o špatně vyřešené problémy c) rozhodování o něčem novém a neopakovatelném d) jsou spojeny s nedostatkem informací a nejednoznačností e) přímočaré, jasně definované s dostatkem informací 175.Největší technické znalosti se očekávají od a) top managementu b) managementu v první linii c) středního managementu d) všechny úrovně managementu by měly mít technické znalosti na stejné úrovni e) managementu v první linii a top managementu 176. Rozhodnutí, které provádíme z několika variant pomocí hodnocení + a -, popř. ano,ne - se provádí pomocí a) bodového hodnocení b) srovnání předností a nedostatků c) pravidla maximin d) váhového hodnocení e) výběru mezi pesimistickou a optimistickou variantou 177.Nejvyšší odbornost týkající se počítačové gramotnosti se očekává od a) managementu v první linii b) všechny úrovně managementu by měly mít počítačovou gramotnost na stejné úrovni c) středního managementu d) top managementu e) managementu v první linii a středního managementu 178. Jaký je rozdíl mezi bodovým a váhovým hodnocením a) bodové hodnocení je přesnější, protože dává všem kritériím stejnou váhu b) váhové hodnocení je přesnější, protože umožňuje posoudit jednotlivá kriteria podle důležitosti c) bodové hodnocení je lepší, protože je levnější d) váhové hodnocení se málo používá, protože je velice složité e) váhové hodnocení zohledňuje pravděpodobnost úspěchu jednotlivých variant 179. Které z těchto tvrzení je správné a) Taylor se zabýval řízením výrobních dílen, Fayol se zabýval lidskými vztahy, Weber organizací a Mayo inovacemi b) Taylor se zabýval organizací, Fayol se zabýval správou firmy, Weber byrokracií a Mayo lidskými vztahy c) Taylor se zabýval řízením výrobních dílen, Fayol se zabýval správou firmy, Weber inovacemi a řízením a Mayo lidskými vztahy d) Taylor se zabýval inovacemi, Fayol se zabýval dělbou práce, Weber lidskými vztahy a Mayo behavioristickým přístupem e)

Témata, do kterých materiál patří