PM_zkou_ka_uzav_en_ (1)
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
4. Co nepatří podle ISO 9001 mezi metriky z oblasti „realizační procesy“:obrátka skladových zásob, produktivita, koeficient využití strojů, náklady na výcvik
5. Něco o Taylorovi, asi co používal, aby byly organizace výkonnější: časové studie
6. Co nesleduje systém managementu QMS: měření procesů, měření produktů, spokojenost zákazníků, sledování zákonných požadavků
7. Evropský standard manažerských kompetencí – co tam nepatří: provoz, finance, znalosti, lidské zdroje
8. Co nepatří mezi principy managementu: rozhodování na základě informací, budování vzájemně výhodných vztahů, kontinuální zlepšování, dlouhodobé plánování (nebo tak něco)
9. Mezi nevýhody Weberova přístupu nepatří: neosobnost, formálnost, neúčinnost, blokování individuality a subjektivního přínosu zaměstnance
10. Jaké jsou funkce managementu podle Fayola:plánování, organizování, přikazování, koordinování a kontrola
1. Jaké jsou základní funkce managementu: plánování, organizování, vedení, kontrola
2. Do kterého směru patří Fayol – administrativní přístup
3. Definice jakosti – přesně podle ISO 9001: celkový souhrn znaků produktu nebo služby, které ovlivňují schopnost uspokojovat stanovené a předpokládané potřeby
4. Čím se vyznačuje management IV. generace – určení životního stylu a spokojenost
5. Co nepatří do 14. principů podle Fayola – decentralizace, jednota vedení, jednota přikazování, odměňování
6. Co nepatří do projektového imperativu – co, kdy, kdo, za kolik
7. Co není zdrojem firemní kultury – vliv prostředí, vliv zakladatele, vliv vnějšího prostředí, vliv velikosti a délky existence a organizace
8. Co nepatří do systému managementu – odpovědné vedení, kvalifikovaní pracovníci, nástroje měření, analýza a zlepšování, konkurence
9. Co nepatří do principů managementu jakosti – zaměření na zákazníka, zapojení pracovníků, rozhodování na základě informací, 4. která byla špatně
1. Z čeho vycházel Taylor při stanovení normy: Nejlepší výkon.
2. Co nepatří mezi typy procesů: Hlavní. Řídící. Podpůrné. Něco.
3. Jaké jsou nejznámější kontingenční proměnné: Rutina,technologie, úkoly, velikost organizace, nejistota prostředí, individuální odlišnosti.
4. BSC – jaká perspektiva tam nepatří: Perspektiva výsledků. Zákaznická.Interních procesů. Dodavatelů.
5. Mezi manažerské dovednosti dle R. Katzena nepatří: Technické dovednosti. Lidské dovednosti. Koncepční dovednosti. Něco.
6. Do McKinsey 7S modelu nepatří (bylo to v aj): Strategy. Structure. Systems. Satisfaction.
7. Mezi nástroje manažerské vědy nepatří: PERT, CPM. Lineární programování. Pravděpodobnost. Něco
8. Co to znamená vysoká efektivita managementu? Maximální dosahování cílů. Dosahování cílů
1. Současné pšístupy k analýze managementu neptří:3M (patří: Manažerská veda, Mintzbergovy manažerské role, McKinseyuv rámec “7S”, Systémový prístup, Kontingencní (situacní) prístup