Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




prednasky-2016-2017

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (2.86 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

DISTRIBUČNÍ STRATEGIE 

•  přímá nabídky zákazníkovi 

•  využití zprostředkovatele 

•  přes organizátora akce v CR 

- různé možnosti distribuce: vlastní pobočky, zprostředkovatel, telefon, e-mail, internet, teleshopping 

PODPORA DISTRIBUCE IS/IT - velký význam informací je při distribuci 
- služba jako většinový produkt CR se nedá dopředu vyzkoušet 
- informace o produktu je to jediné, co zákazník má 
-  IS/IT  pomáhá  oběma  stranám  na  trhu:  prodávající  mohou  lépe  popsat  a  ukázat  svůj  produkt, 
zákazníci mají širší možnosti získaní informací o zamýšleném produktu (včetně zkušeností ostatních 
zákazníků) 
- výhody elektronických trhů: 

•  přístupnost 24/7 

•  lehký přístup k informacím 

•  nízké transakční náklady 

TYPOLOGIE DISTRIBUČNÍCH SYSTÉMŮ  

•  otevřené / neutrální 

jednoduchý přístup ze strany podniku 

o  provoz - letecké společnosti a velké hotelové řetězce, ale i speciální podniky, lokální, 

regionální a národní organizace v CR 

př. Amadeus, Galileo, Abacus, Worldspan, Sabre, HRS (Hotel Reservation System), 
regionální - Tyrolsko, národní - Rakousko, Irsko 

•  uzavřené 

zpravidla přístup pouze členským podnikům 

především mezinárodně operující hotelové řetězce (Holiday Inn, Best Western) 

•  z hlediska technického 

o  dynamické 
o  statické – pouze informují, informace o jízdních řádech 

•  dle skupin uživatelů (tržní oblasti) 

o  lokální – centrální zprostředkování pokojů (př. Bad Reichenhall) 

regionální (např. Český ráj) 

národní (např. německý START) 

evropský / světový (Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan, Abacus) 

Zapojení do distribučních systémů - standardizace distribučních kanálů závisí na: 

•  nabízené službě (pěší turistika na venkově nepotřebuje GDS) 

Témata, do kterých materiál patří