prednasky-2016-2017
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
katalogu
• Dvojí ceny
• Nekvalitní suroviny
• Zákazníkovi není sdělen nárok na slevu
• Last minute (stejný produkt – více cen)
• Nekorektní informace v katalogu
CSR – CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY - společenská odpovědnost firem
„nový“ pojem – může být chápán jako nahrazení pojmu etika (podnikání)
- chování, fungování, aktivity firmy, které v prvé řadě předpokládají plnění právních požadavků a nad
tento rámec odpovědné dobrovolné chování:
• v ekonomické oblasti (podnikatelský kodex)
• v sociální oblasti (rozvoj lidského kapitálu)
• v environmentální oblasti (zlepšování environmentálního profilu) – „green
marketing/management“
• v relevantní komunitě (být dobrý soused) - dobročinnost
- 3 P – profit, people, planet
- triple bottom line – ekonomický, sociální a environmentální pilíř CSR
- často používána pouze k marketingovým účelům
- dále třeba fair-trade
-příklon k regionálním výrobkům
Ochrana spotřebitele - problematiky se dotýká:
• výrobce a poskytovatele služeb
• spotřebitel
• státu
11. KVALITA V CESTOVNÍM RUCHU - kvalita je výkon v souladu se standardem očekávaným zákazníkem
- kvalita je uspokojení potřeb zákazníků napoprvé a vždy poté
- kvalita znamená poskytovat zákazníkům takové výrobky a služby, které soustavně naplňujá jejich
potřeby a očekávání
- kvalita je shoda s požadavky
- kvalita je to, co za ni považuje zákazník
- TQM (Total Quality Management) – snaha celé firmy o zlepšení procesů, výrobků a služeb
společnosti
- zákazníci kvalitu navzájem komunikují – nutnost poskytovat neustále shodnou kvalitu
- kvalita služby: