prednasky-2016-2017
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
• malé děti (do 6 let)
• děti (6-12)
• mladí lidé (12-16)
• mladí lidé (16-21)
• jednotlivci ze skupiny dospělých
• bezdětné manželské páry
• manželské páry s dětmi
• senioři
35
Typologie podle zeměpisného původu
• Středoevropané
• Severoevropané a Britové
• Jihoevropané a Francouzi
• Východoevropané
• Američané
• Japonci a ostatní Asiati
Trendy v chování zákazníků
• organizace programu dovolené
o
zaměření na koníčky
o krátkodobé zájezdy
o kombinace dopravy
• cestovatelé vs. turisté
• zelený turismus, odpovědnost, sounáležitost
• autentičnost produktu
• celkové využití volného času
• hledání nových zážitků
• vzdělávaní, učení se
• hledači slev
10. PODNIKOVÁ ETIKA A KULTURA, CSR - většina problému, které se mají v podnikání řešit, zahrnuje:
• ekonomické aspekty
• právní aspekty
• etické aspekty
- téměř každé podnikatelské rozhodnutí s sebou nese etické prvky
Podniková kultura zahrnuje společné hodnoty a normy, pravidla a standardy jednání a vzájemného
kontaktu, jejichž cílem je pozitivně ovlivnit podnikové procesy.
Podniková etika je záležitostí vzniku těchto norem a charakteru, který je jim na počátku vtisknut.
KULTURA FIRMY - soubor společně sdílených hodnot, názorů, postojů a přístupů, pravidel chování a vystupování mezi
spolupracovníky navzájem i při jednání se širokou veřejností, které jsou zaměstnancům firmy vlastní a
odlišují je od ostatních
- projevuje se materiálně a nemateriálně i navenek i dovnitř
- prvky kultury:
• hodnoty
• přístupy
• představy
36
- kultura firmy může být:
• silná - představuje určité společné paradigma (vzor), které je znázorněno na následujícím