prednasky-2016-2017
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
• charitativní
• odborové
• neprofesní
• společenské
- podle struktury účastníků
• struktura účastníků je dána například tím, kdo jsou členové a nečlenové, kolik je vlastních
účastníků a kolik hostů apod.
- podle významu
• místní
• regionální
• národní
• mezinárodní
• kontinentální
• světové
- podle možnosti účasti na akci
• otevřené
• uzavřené
- podle způsobu organizace
• pravidelné
• nepravidelné
• putovní
• telekongresy a telekonference
MEETING = uzavřené setkání určitého počtu osob na jednom místě, jejichž cílem je projednání společného
problému
Druhy meetingů
• seminář – je meeting nebo jejich série, kterého se účastní odborníci odlišného zaměření a kteří
mají zájem řešit společný problém. Cílem je směřovat k obohacení účastníků
• kolokvium – je neformální meeting obvykle z akademického prostředí se zaměřením na
diskusi a zjištění společným zájmů a výměny názorů. Charakteristická je nízká pravidelnost.
• sympozium - setkání úzce specializovaných odborníků, kteří jsou vedeni snahou najít řešení
pro konkrétní problém nebo skupinu problémů. Charakteristickým znakem je
monotematičnost
INCENTIVES = pobídkový, motivační turismus, teambuildingové akce …
- je to efektivní forma investice firmy, která má podobnou váhu jako propagace
- hraje výraznou roli ve vztazích společnosti se zákazníkem a pracovníky
- incentivní turismus je cestování za účelem pracovníky či zákazníky firmy odměnit nebo povzbudi
- je nástrojem pro motivaci ke zlepšení pracovních výkonů. (definice ČSÚ)
- cílem firmy realizující incentivní turismus může být zvýšení loajality pracovníků, seznámení
pracovníků mezi sebou, zvýšení vzdělávání zaměstnanců či například i zvýšení prodeje.
- firemní akce – je zejména komunikační nástroj