Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




prednasky-2016-2017

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (2.86 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

•  charitativní 

•  odborové 

•  neprofesní 

•  společenské 

- podle struktury účastníků 

•  struktura  účastníků  je  dána  například  tím,  kdo  jsou  členové  a  nečlenové,  kolik  je  vlastních 

účastníků a kolik hostů apod. 

- podle významu 

•  místní 

•  regionální 

•  národní 

•  mezinárodní 

•  kontinentální 

•  světové 

- podle možnosti účasti na akci 

•  otevřené 

•  uzavřené 

- podle způsobu organizace 

•  pravidelné 

•  nepravidelné 

•  putovní 

•  telekongresy a telekonference 

MEETING =  uzavřené  setkání  určitého  počtu  osob  na  jednom  místě,  jejichž  cílem  je  projednání  společného 
problému 

Druhy meetingů 

•  seminář – je meeting nebo jejich série, kterého se účastní odborníci odlišného zaměření a kteří 

mají zájem řešit společný problém. Cílem je směřovat k obohacení účastníků 

•  kolokvium  –  je  neformální  meeting  obvykle  z  akademického  prostředí  se  zaměřením  na 

diskusi a zjištění společným zájmů a výměny názorů. Charakteristická je nízká pravidelnost. 

•  sympozium - setkání úzce specializovaných odborníků, kteří jsou vedeni snahou najít řešení 

pro  konkrétní  problém  nebo  skupinu  problémů.  Charakteristickým  znakem  je 
monotematičnost 

INCENTIVES = pobídkový, motivační turismus, teambuildingové akce … 
- je to efektivní forma investice firmy, která má podobnou váhu jako propagace 
- hraje výraznou roli ve vztazích společnosti se zákazníkem a pracovníky 
- incentivní turismus je cestování za účelem pracovníky či zákazníky firmy odměnit nebo povzbudi 
- je nástrojem pro motivaci ke zlepšení pracovních výkonů. (definice ČSÚ) 
-  cílem  firmy  realizující  incentivní  turismus  může  být  zvýšení  loajality  pracovníků,  seznámení 
pracovníků mezi sebou, zvýšení vzdělávání zaměstnanců či například i zvýšení prodeje. 
- firemní akce – je zejména komunikační nástroj 

Témata, do kterých materiál patří