Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




prednasky-2016-2017

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (2.86 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

-  snaha  přiblížit  se  vlastním  zaměstnancům,  ale  i  externím  subjektům  podporou 
osobního kontaktu 
- by měla: 

•  být jedinečná 

•  zaujmout 

•  udržet pozornost  

•  zajistit nezapomenutelnost  

63 

CONVENTIONS = konference, kongresy, shromáždění, schůze … 
- kongresy a konference: 

•  Perspektivní forma mezinárodní turistiky 

•  Vykazuje celosvětově nadprůměrný růst 

•  Výdaje zahraničních účastníků kongresů, seminářů a konferencí a výjezdních korporativních 

shromáždění převyšují 2x až 3x útratu běžných turistů 

•  Prim hrají vyspělé státy – především USA a západoevropské státy 

Kongres - setkání velkého množství odborníků z příslušné oblasti (často i několik tisíc) 
- příprava je často otázkou několika let 
- většinou se koná každoročně 
-  kongres  je  pořádán  s  cílem  diskutovat  konkrétní  oblast  nebo  témata  a  diskusní  příspěvky  jsou 
zpravidla omezeny na členy 
- doba trvání kongresu bývá několik dnů a jednání probíhá paralelně v sekcích 
- výsledky kongresu mají teoretický, vědecký, politický nebo společenský význam 

Konference - je v porovnání s kongresem menší a zaměřuje se na určité téma 
- jde o „otevřenou“ akci, na kterou má přístup prakticky každý zájemce 
- hlavními body jsou diskuse, hledání faktů, řešení problémů a konzultace 

EXHIBITIONS (VÝSTAVY A VELETRHY) - významné formy marketingové komunikace i v současnosti 
- subjekty (vystavovatel i návštěvník) jsou cennými informačními zdroji – šíří informace, fakta, emoce 
a dojmy. 
- tvoří podstatnou část investic jednoho z nástrojů marketingové komunikace – podpory prodeje. 
Výstava -  prezentuje  široký  sortiment  produktů  a  služeb  firmám  daného  oboru  na  jednom  místě  a  v  určitém 
čase 
Veletrh - funguje jako tržiště 
-  odráží,  co  si  doba  žádá,  funguje  jako  služba  účastníkům,  jako  benchmarkingový  nástroj  pro 
vystavovatele 

Témata, do kterých materiál patří