prednasky-2016-2017
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
- snaha přiblížit se vlastním zaměstnancům, ale i externím subjektům podporou
osobního kontaktu
- by měla:
• být jedinečná
• zaujmout
• udržet pozornost
• zajistit nezapomenutelnost
63
CONVENTIONS = konference, kongresy, shromáždění, schůze …
- kongresy a konference:
• Perspektivní forma mezinárodní turistiky
• Vykazuje celosvětově nadprůměrný růst
• Výdaje zahraničních účastníků kongresů, seminářů a konferencí a výjezdních korporativních
shromáždění převyšují 2x až 3x útratu běžných turistů
• Prim hrají vyspělé státy – především USA a západoevropské státy
Kongres - setkání velkého množství odborníků z příslušné oblasti (často i několik tisíc)
- příprava je často otázkou několika let
- většinou se koná každoročně
- kongres je pořádán s cílem diskutovat konkrétní oblast nebo témata a diskusní příspěvky jsou
zpravidla omezeny na členy
- doba trvání kongresu bývá několik dnů a jednání probíhá paralelně v sekcích
- výsledky kongresu mají teoretický, vědecký, politický nebo společenský význam
Konference - je v porovnání s kongresem menší a zaměřuje se na určité téma
- jde o „otevřenou“ akci, na kterou má přístup prakticky každý zájemce
- hlavními body jsou diskuse, hledání faktů, řešení problémů a konzultace
EXHIBITIONS (VÝSTAVY A VELETRHY) - významné formy marketingové komunikace i v současnosti
- subjekty (vystavovatel i návštěvník) jsou cennými informačními zdroji – šíří informace, fakta, emoce
a dojmy.
- tvoří podstatnou část investic jednoho z nástrojů marketingové komunikace – podpory prodeje.
Výstava - prezentuje široký sortiment produktů a služeb firmám daného oboru na jednom místě a v určitém
čase
Veletrh - funguje jako tržiště
- odráží, co si doba žádá, funguje jako služba účastníkům, jako benchmarkingový nástroj pro
vystavovatele