Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PEDAGOGIKA

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.4 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

13.  Projektování  vzdělávací  akce  –  příprava,  realizace,  hodnocení  dle  typu 
účastníků.  Vzdělávací akce 
  konkrétní podoba promyšleného a organizovaného působení na jednotlivce nebo skupiny 
  cíl = předávání vědomostí, dovedností, názorů a postojů 
  krátkodobá (např. kurz, školení, trénink) 
  dlouhodobá (např. studijní program) 
  před zahájením znát odpovědi na tyto základní otázky: 

koho chceme učit 

co ho chceme učit 

proč, jak, kde, kdy, kdo a za kolik? 

Projekt vzdělávací akce 

  analýza a identifikace vzdělávacích potřeb 
  formulace cíle vzdělávací  
  stanovení profilu účastníka a profilu absolventa vzdělávací akce 
  stanovení obsahu vzdělávací akce 
  volba forem a metod vzdělávání  

organizační, technické a finanční zabezpečení vzdělávací akce (časový a místní 
plán, materiální, technické a finanční zabezpečení vzdělávací akce) 

  výběr lektorů 
  návrh hodnocení a evaluace vzdělávací akce 
 

Vzdělávací projekt 

  je základním dokumentem pro plánování, realizaci a evaluaci určité vzdělávací akce 
  Identifikace vzdělávacích potřeb = zjišťuje se:  

jaké znalosti, dovednosti a postoje chybí pracovníkům k tomu, aby podávali 
efektivní výkon 

  Plánování programu vzdělávací akce = organizátor stanovuje cíle, obsah, formu, metody, 

zařízení, prostory, lektory, studijní materiály, časový a místní plán a finanční rozpočet 

  Ověření kvality vzdělávací akce = tzv. pilotní kurz → následně provedeny úpravy a změny 

→ finální podoba vzdělávací akce → vyhodnocení 

Identifikace vzdělávacích potřeb  

  definování rozdílů mezi existujícími a žádoucími/požadovanými znalostmi, dovednostmi 
  mezi tím, co je, a tím, co by mělo být 
  Co je 

Témata, do kterých materiál patří