Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Zvládání zátěže při přechodu z prvního na druhý stupeň ZŠ (Sikora, 2018)

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3.79 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Počty žáků 

všech D  všech Ch  všech Np 

podle tříd a pohlaví 

podle tříd a pohlaví 

66 

67 

ZŠA.6A.D  ZŠA.6A.Ch  ZŠA.6A.Np 

12 

ZŠA.6B.D  ZŠA.6B.Ch  ZŠA.6B.Np 

12 

ZŠB.6A.D  ZŠB.6A.Ch  ZŠB.6A.Np 

11 

15 

ZŠB.6B.D  ZŠB.6B.Ch  ZŠB.6B.Np 

10 

11 

ZŠC.6A.D  ZŠC.6A.Ch  ZŠC.6A.Np 

14 

ZŠD.6A.D  ZŠD.6A.Ch  ZŠD.6A.Np 

10 

ZŠD.6B.D  ZŠD.6B.Ch  ZŠD.6B.Np 

Počty děvčat a chlapců v celém výzkumném vzorku jsou téměř vyrovnané. Počet dívek je jen o 1 

nižší  než  počet  chlapců.  Dívky  převažovaly  pouze  ve  třídách  ZŠA.6A  a  ZŠC.6A,  v ostatních 

třídách převažovali chlapci. Žáka, který pohlaví neuvedl, dále při vyhodnocování dat již neuvádím. 

2.2  Postup analýzy 

Kromě  rozdělení  respondentů  do  skupin  a  stanovení  jejich  počtů  jsem  postupně  dál 

zpracoval od nich nasbírané údaje, tedy provedl analýzu (rozbor) dat. Než však uvedu analýzu 

těchto dat, je zapotřebí popsat, jak jsem v rámci dané analýzy postupoval. 

Pokud zde budu popisovat postup analýzy dat z rozhovorů třídních učitelů žáků 6. tříd 

z první části výzkumu, měl bych nejdříve zmínit, že u třídních učitelů ZŠA o skutečný rozhovor 

nešlo. Třídní učitelé žáků 6. tříd ZŠA mi na položené otázky, které měly být součástí rozhovoru, 

uvedli odpovědi písemně na počítači v textovém dokumentu, který mi následně zaslali e-mailem 

(záznam písemně uvedených odpovědí třídními učiteli školy ZŠ A na mnou položené otázky viz 

Příloha č. 2). Tím jsem tedy v podstatě jejich údaje již nemusel do písemné podoby přepisovat.  

Témata, do kterých materiál patří