Zvládání zátěže při přechodu z prvního na druhý stupeň ZŠ (Sikora, 2018)
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Počty žáků
všech D všech Ch všech Np
podle tříd a pohlaví
podle tříd a pohlaví
66
67
1
ZŠA.6A.D ZŠA.6A.Ch ZŠA.6A.Np
12
4
0
ZŠA.6B.D ZŠA.6B.Ch ZŠA.6B.Np
7
12
0
ZŠB.6A.D ZŠB.6A.Ch ZŠB.6A.Np
11
15
0
ZŠB.6B.D ZŠB.6B.Ch ZŠB.6B.Np
10
11
0
ZŠC.6A.D ZŠC.6A.Ch ZŠC.6A.Np
14
8
1
ZŠD.6A.D ZŠD.6A.Ch ZŠD.6A.Np
9
10
0
ZŠD.6B.D ZŠD.6B.Ch ZŠD.6B.Np
3
7
0
Počty děvčat a chlapců v celém výzkumném vzorku jsou téměř vyrovnané. Počet dívek je jen o 1
nižší než počet chlapců. Dívky převažovaly pouze ve třídách ZŠA.6A a ZŠC.6A, v ostatních
třídách převažovali chlapci. Žáka, který pohlaví neuvedl, dále při vyhodnocování dat již neuvádím.
2.2 Postup analýzy
Kromě rozdělení respondentů do skupin a stanovení jejich počtů jsem postupně dál
zpracoval od nich nasbírané údaje, tedy provedl analýzu (rozbor) dat. Než však uvedu analýzu
těchto dat, je zapotřebí popsat, jak jsem v rámci dané analýzy postupoval.
Pokud zde budu popisovat postup analýzy dat z rozhovorů třídních učitelů žáků 6. tříd
z první části výzkumu, měl bych nejdříve zmínit, že u třídních učitelů ZŠA o skutečný rozhovor
nešlo. Třídní učitelé žáků 6. tříd ZŠA mi na položené otázky, které měly být součástí rozhovoru,
uvedli odpovědi písemně na počítači v textovém dokumentu, který mi následně zaslali e-mailem
(záznam písemně uvedených odpovědí třídními učiteli školy ZŠ A na mnou položené otázky viz
Příloha č. 2). Tím jsem tedy v podstatě jejich údaje již nemusel do písemné podoby přepisovat.