Zvládání zátěže při přechodu z prvního na druhý stupeň ZŠ (Sikora, 2018)
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
ZŠB.6
47
ZŠB.6A
26
ZŠB.6B
21
ZŠC.6
23
ZŠC.6A
23
M.6
ZŠD.6
29
ZŠD.6A
19
ZŠD.6B
10
Počty žáků podle tříd nejsou totožné s úplným počtem všech žáků patřící do příslušné třídy.
(například, neznamená, že úplný počet žáků třídy ZŠD.6B je pouze 10, to je počet žáků, kteří byli
přítomni v daný den a čas). Žáci, kteří zrovna v daný den a čas dotazníkového šetření nebyli ve
škole, se tedy tohoto výzkumu zúčastnit nemohli.
Pro vyhodnocení dat jsem ještě žáky 6. tříd rozdělil podle pohlaví. Jelikož jeden respondent
pohlaví neuvedl, činí toto rozdělení nakonec do 3 skupin, a to dívky, označené D, chlapci,
označení Ch a neuvedené pohlaví, označené Np. V rámci jednotlivých tříd jsem pak dívky
a chlapce čísloval D1, D2, D3, atd., a chlapce Ch1, Ch2, Ch3, atd. Konkrétně pak analogicky
u jednotlivých tříd jednotlivé dívky ZŠA.6A.D1, ZŠA.6A.D2, atd., jednotliví chlapci ZŠA.6A.Ch1,
ZŠA.6A.Ch2. Skupiny žáků 6. tříd pak byly podle tříd a pohlaví označeny ZŠA.6A.D, ZŠA.6B.D,
ZŠB.6A.D, atp., ZŠA.6A.Ch, ZŠA.6B.Ch, ZŠB.6A.Ch, atp. a ZŠA.6A.Np, ZŠA.6B.Np, ZŠB.6A.Np,
atp., přičemž Np se vyskytl pouze u ZŠC.6A, tedy byl označen ZŠC.6A.Np (jedinec bez čísla).
Pro přehlednost uvádím rozdělení žáků 6. tříd podle do skupin podle pohlaví s příslušnými počty
v následující tabulce (Tabulka č. 3).
61
Tabulka č. 3: Rozdělení žáků 6. tříd do skupin podle pohlaví
Počet
Počet
Počet
Žáci 6. tříd