Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Prednasky_marketing-1

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.03 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

- je součástí marketingových aktivit

- cílem jsou efekty na trhu: ( zvýšení trřního podílu, obratu apod.)

- mají vytvářet porozumění a důvěru mezi firmou a veřejností

- je zaměřena na širší veřejnost, kt. ůže ovlivnit činnost a hodnocení firmy

- je součástí celofiremní politiky

- cílem je získávání sympatií a kladných postojů

  1. Sponzorství (sponzoring)

- komunikační technika umožňující koupit či finančně podpořit určitou událost, pořad, publikaci a různá díla tak, že organizace získá příležitost prezentovat svou obchodní značku, název či reklamní sdělení

- je založen na principu služby a protislužby

- např: sportovní, kulturní a sociální

  1. Veletrhy a výstavy

- komplexní prezentace výsledků práce subjektů nejrůznějších oborů

- vytvářejí a udržují loajalitu zákazníků (osobní dialog se zákazníkem)

- obvyklé výstavy a veletrhy v délce 1 – 10 dnů (posílení obchodních vztahů a budování image)

- Komunikační specifika jsou:

- slouží ke komunikaci informací v daném oboru, představují i širší komunikační souvislosti, časoprostorová danost, působení na všechny smysly, slouží k PR a reklamě, využívají všechny prostředky KM

Virtuální veletrhy

- v ČR na serverech: http://veletrh.info.cz a http://e-veletrh.cz

- Prezentace podniku na internetu je: levnější, trvá po celý rok, je dostupná pro zájemce z celého světa, další doplňující služby, x ale je zde absence přímého kontaktu, nemožnost prohlédnout s a „osahat“ produkty ze všech stran

  1. Event marketing

- je plánování, organizace a inscenace zážitků, které mají vyvolat psychické a emocionální podněty zprostředkované uvedenými akcemi zážitky

- cílem je podpora image společnosti a jejich produktů

- musí být začleněn do celého KM

- Charakteristiky eventu jsou:

- výjimečná událost, prožitek vnímaný smysly, komunikované sdělení

  1. Přímý marketing

- Tržní aktivity, které vytvářejí přímý kontakt s cílovou skupinou zákazníků prostřednictvím pošty, telefonu (telemarketing), internetu a dalších médií.

- Jedná se o přímou nabídku produktu zákazníkovi, která směřuje ke splynutí reklamy a koupě.

- Možnosti: personifikovaný direkt mail, aktivní telemarketing, odpovědní kupóny, odpovědní zásilka, teleshopping, neadresný mail.

  1. Osobní prodej

- osobní forma prezentace výrobku, často spojená s jeho předváděním, ke které dochází při osobním styku prodejce s jedním či několika zákazníky.

- využívá oboustranné komunikace mezi prodejcem a kupujícím zabezpečující uskutečnění koupě.

- Prodejci jsou speciálně vyškoleni v analýze zákazníka a v dovednosti ho usměrňovat.

  1. Média

  1. Utváření mediální scény v ČR

- Po listopadu 1989

- Boom médií a důvěry k nim

- Klíčová role v prvních letech transformace

- Privatizace tradičních deníků

- Nové typy médií:

Témata, do kterých materiál patří