Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Management otázky na ústní

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (232.36 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Charakteristiky procesu

  • Vlastník procesu

  • Vstup

  • Výstup

  • Zdroje a náklady na proces

  • Čas potřebný k realizaci procesů

  • Informační zabezpečení procesu

  • Vnitřní organizační struktura procesu

Úlohy procesního řízení

  • Identifikace procesů – mapy procesů

  • Nové definování procesů

    • Redesign procesů

    • Napřímení procesů

  • Zajištění stability procesů

  • Navození atmosféry zlepšování procesů

9. Řízení vztahů se zákazníky.

  • CRM = Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management

  • „Zákazník není králem, ale diktátorem.“

  • CRM – manažerský přístup, který vidí zvýšení výkonnosti v budování vztahů se zákazníky.

  • Tvorba hodnoty pro zákazníky – potřeby/zdroje

CRM – marketing – koncepce 4C

  1. Customer solution - řešení potřeb zákazníka (odpovídá Product ze 4P)

  2. Cost - náklady vzniklé zákazníkovi (odpovídá Price ze 4P)

  3. Convenience (Channel) - dostupnost řešení (odpovídá Place ze 4P)

  4. Communication - komunikace (odpovídá Promotion ze 4P)

Transakce se zákazníky:- Frekvence transakcí

- Složitost a neurčitost transakcí

- Riziko uskutečnění transakce

- Provázanost s jinými transakcemi

- Zvláštnosti transakčních nákladů

Základní principy CRM

  • Otevřenost

  • Proaktivita

  • Férovost

  • Znalost zákazníka

Hlavní prvky CRM

  • Lidé

  • Obchodní procesy

  • Technologie

  • Obsahy

Strategie vztahů se zákazníky

  • Rozdělení trhu

  • Rozdělení zákazníků – přínosy ze vztahu/objem nákupů

    • VIP zákazníci (klíčoví zákazníci)

    • Perspektivní zákazníci

    • Nejasní zákazníci

    • Okrajoví zákazníci

Úroveň CRM v podniku

Chaotická úroveň

Segmentovaná úroveň

Centrická úroveň

Individualizovaná úroveň

Globálně individualizovaná

Nástroje CRM

  • Kanálová politika

  • Politika interakcí

  • Politika znalostí

  • Smluvní politika

  • Zákaznická politika

Fáze CRM

  1. Oslovení zákazníka

  2. Obchodní transakce

  3. Plnění objednávek

  4. Zákaznický servis

10. Systém řízení podniku. Manažerské funkce, jejich pojetí a rozdělení.

Podnik obsahuje - prvky živé a neživé

Podnik se skládá ze 2 subsystémů:

  1. Řídící systém = subjekt řízení

  • cílově usměrňuje výkonnýsystém (s prostředky a kapacitami, s kterými disponují), aby dosáhl určitých cílů.

  • 2 funkce –řízení výkonného systému a zdokonalování výkonného i řídícího systému.

  1. Řízený systém = výkonný systém - objekt řízení:

  • podnik jako celek

  • čísti, prvky, útvary podniku

  • fáze transformačního procesu (obstarání materiálu, technický rozvoj, výroba, odbyt, finance...

Systém řízení podniku:

  1. Z pohledu struktury systému =struktura řídícího systému

  • Je to uspořádání jeho prvků a vzájemného působení mezi nimi, základem je oraznizační struktra. Organizační struktura tvoří základ pro výkonné aktivity, je kostrou řízení.

  1. Z pohledu proces řízení podniku =soubor řídících aktivit

  • Je to fungování činnosti útvarů, pracovníků vykonávajících řízení v souladu s cíli a pravidly řízení a používajících potřebné prostředky pro jeho uskutečnění.

  • Je to soubor aktivit jako: plánování, organizování, operativní řízení, kontrole, zabezpečovací fce (inf.prostředky...) a fce průběžných (rozhodování, koordinování...).

Témata, do kterých materiál patří