OBP2_-_přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
-
Tiskové materiály
-
3D materiály
-
Sekundární materiály (stojany)
-
Merchandisingové doplňky
Základní dělení POP/POS
Podlahové POP prostředky
Stojany a displaye dočasné a trvalé – vystavení produktu ve stojanu s reklamní grafikou umisťovaný variabilně na prodejní ploše
Podlahové poutače, totemy – jakýkoli podlahový poutač s grafikou v místě prodeje
Paletové ostrovy a dekorace – zajišťuje masové vystavení výrobků na paletě v rámci druhotného vystavení na prodejní ploše
Podlahová grafika – tištěná na samolepicí laminovaný trvanlivý materiál, umisťování na podlahu
Přemostění a reklamní brány – poutače přemisťující uličku a prodejní plochu
Shop in shop – soubor prezentačních prvků značky nebo výrobkové řady; vytváří mini obchodní ostrov uvnitř OJ
Promostolky, promostánky a reklamní pulty
Stojany na letáky a stojany na vizuály
Regálové POP prostředky
Regálové děliče a vymezovače /traye/
Cenovkové a dekorační info lišty
Podavače
Wobblery
Stoppery
Regálové a nadregálové dekorace
Dekorace regálových čel (gondola end)
Regálové vlajky
Držáky letáků a kupónů
POP prostředky k pokladnám
Pokladní a pultové stojánky, displaye a parazity s výrobky
Mincovníky
Stojánky na letáky
Polepy pokladních pásů
Dělič nákupů
Nástěnné POP prostředky
Nástěnné POP prostředky
Poster rámy a plakáty
Světelné reklamy
Ostatní POP prostředky
Ostatní POP prostředky
Letáčky u zboží a samolepky
Dekorace nákupního vozíku, madlo vozíku
Dekorace bezpečnostních bran a turniketů
Výlohová a okenní grafika
Závěsné poutače /ze stropu/
Digital signage, elektronická a interaktivní média
2. přednáška
Současná role značek v obchodním podnikání
2.1 Pojem značka
= Jméno, termín, označení či design, nebo kombinace těchto pojmů sloužící k identifikaci výrobků a služeb jednoho či více prodejců jejich odlišení v konkurenci trhu.
= Identifikace zboží určitého výrobce pomocí jména, symbolu, čísla, tvaru nebo jejich vzájemnou kombinací.
- Využívaná jednotlivci, nebo obchodními organizacemi.
- Použití ve všech oborech lidské činnosti.
- Často nejasné a zaměňované pojmy: znak, značka, označení, obchodní značka, ochranná známka;
Znak
-
výrazná charakteristická vlastnost;
-
viditelný projev něčeho, symptom;
-
signál, znamení;
-
názorné vyjádření, označení;
-
předmět, obraz a pod. názorněvyjádřující příslušnost k něčemu;
-
věc, jev, který je nositelem jistého myšlenkového obsahu.
Označení
-
ztotožnění se synonymem pojmu značka;
-
značka: označení zboží;
-
značka: název – označení (vína);
Ochranná známka
-
Označení, pomocí kterého firmy identifikují samy sebe, své výrobky a služby.
-
Odlišení od ostatních firem, které na trh přinášení stejné nebo podobné výrobky a služby.
-
Slovo, fráze, logo, kterým se označuje vyrobené zboží, barvy, tvar výrobku či obalu.
-