Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




SOK_-_přednášky

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (12.35 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Přednáška

Pravidla pro zpětnou vazbu

- chování nebo záležitost, ne hodnocení osoby,

- popis chování - vliv na vás, (jen co se dá změnit)

- účinné je posílení pozitivního chování,

- konkrétní - obecná vyjádření se míjejí účinkem,

- mluvte o sobě, neschovávejte se za „my“ a „oni“,

- oční kontakt

- vynechejte absolutní slova jako „vždycky“ a „nikdy“,

- vyhněte se obviňování,

- forma a množství, které je druhá osoba ochotna „slyšet“.

Pravidla přijímání zpětné vazby

- Naslouchejte aktivně.

- Zůstaňte po celou dobu otevření všem myšlenkám a názorům.

- Ověřte si, zda jste všemu správně rozuměli.

- Klaďte otevřené otázky a požádejte o příklady.

- Za zpětnou vazbu vždy poděkujte.

- Sami pro sebe si zhodnoťte, zda je nutná změna a co případně změnit.

Externí komunikační vazby podniku

Podniková komunikace

Corporate Communications

- nástroj, kterým kontroluje vztahy s cílovými skupinami tak, že pozoruje okolí a adekvátně reaguje.

Pozůstává z:

1. Získávaní a analýzy informací z okolí podniku z hlediska jeho zájmů:

- cílem je zvýšit informovanost podniku o legislativě, marketingu, komerčních a finančních trzích a technických a technologických záležitostech.

2. Prezentace informací o podniku a jeho produktech

(vládě, investorům, obchodním partnerům, veřejnosti):

- cílem je prosazení podnikových zájmů prostřednictvím budování si pozitivního imagu.

1. Komunikace s autoritami A2B

- přenos informací od autorit (vláda, úřady, veřejní sdružení a asociace, činitelé a orgány samosprávy apod.) a naopak.

Public Affairs – komunikace od autorit k veřejnosti (durh PR), jejíž cílem je budovat a udržovat vládní

a komunitní vztahy ovlivňováním veřejné politiky prostřednictvím informovaní

občana a médií.

Cíle komunikace od autorit:

- informovat veřejnost o svých aktivitách,

- zabezpečit aktivní spolupráci na vládních a jiných programech,

- podněcovat občanskou podporu pro stanovené strategie a programy.

1. Komunikace s autoritami B2A

Lobbing :

- komunikace orientovaná směrem k autoritám,

- v některých státech je legislativně usměrňovaná,

- představuje soubor činností na systematické ovlivňování cílových skupin a jednotlivců v rozličných státních strukturách.

2. Mezipodniková komunikace B2B (Business to Business)

- přenos informací mezi podnikem a jinými podnikatelskými subjekty (obchodní partneři, konkurence, investoři, banky, spořitelny, pojišťovny, burzy apod.),

- kvalitní a transparentní komunikace s jinými podniky je nutností pro budování si dobrého jména podniku a důvěryhodnosti,

- finanční komunikace – komunikace s finančními analytiky, investory a zástupci finančního sektoru.

Princip efektivity této komunikace spočívá v 4 „i“:

1.Identité (shoda, identita) – potřeba podniku mít správně realizovanou politiku identity.

Témata, do kterých materiál patří