Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




SOK_-_přednášky

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (12.35 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Přednáška

2.Intégration (integrace) – nutnost interní a externí integrace (realizace dlouhodobých komunikačních akcií) - př. účast v profesionálních asociacích,vzdělávací centra,dohody,sympózia apod

3.Iniciation (podněcování) – nevyhnutnost podněcování, jako jednoho z prvků řízení (pomocí strategie „push“ (jít k cíli) nebo „pull“ (přitáhnout cíl),

4.Investigation (pátrání) – neustále vyhodnocovat a zkvalitňovat průběh všech komunikačních procesů (aktivní naslouchání, ankety, dotazníky, komunikační audity)

3. Komunikace s veřejností B2E (Public relations)

- přenos informací mezi podnikem a širokou veřejností,

- zaměřená na budování vztahů s veřejností,

- uvést podnik a jeho produkty do povědomí veřejnosti,

- vybudovat si stálou trhovou pozici.

Asociace PR agentur v ČR - členové APRA procházejí certifikací CMS (Consultancy Management

Standard) doporučenou mezinárodním sdružením ICCO.

CMS – mezinárodně uznávaný standard kvality řízení vyvinutý pro oblast PR.

Marketingová komunikace

- zaměřená na podporu prodeje produktů,

pomáhá při:

- budování značky podniku,

- jeho postavení na trhu,

- získávaní preferencí u zákazníků.

Patří sem:

- nC2B/B2C - komunikace mezi n-zákazníky a podnikem (reklama, domový prodej, prezentace, marketingový průzkum, reklamace),

- nE2B/B2E – komunikace mezi podnikem a širokou veřejností (průzkumy o veřejném mínění, preferencích, potřebách, veřejné vyhlášení apod.),

- nB2B/B2B – komunikace mezi podnikem a jinými podnikatelskými subjekty, která může přímo ovlivnit prodej produktů (odběratelé, akce – kupóny, poukázky, slevy apod.).

Komunikační audit podniku

- nástroj na kontrolu efektivního fungování komunikačního systému podniku,

- analýza komunikace, kanálů, technik, prostředků,

- zjišťuje se úroveň vnitropodnikové komunikace jako i externích komunikačních vazeb podniku.

Se zaměřuje na identifikaci:

- problémů způsobených lidským faktorem,

- změn v komunikaci způsobených změnou komunikačních situací a podmínek,

- bariér komunikace,

- komunikačních sítí a toků v podniku,

- analýzu celkového komunikačního systému v podniku.

Systém manažerství kvality

- norma ČSN EN ISO 9001:2009 upravující profesionální manažerskou komunikaci sleduje dva cíle:

a) vytvořit a zavést takový systém procesu komunikace v organizaci, který vyhovuje potřebám a očekáváním zaměstnanců podniku,

b) vytvořit a uplatňovat v praxi takové komunikační vzorce, které vedou ke spokojenosti zákazníka.

Tyto cíle vycházejí z teze, že jen "spokojení zaměstnanci přitáhnou spokojené zákazníky„.

7. přednáška

Manažerská komunikace

- její nositelem je manažer a účastní se jí pracovník, zákazník nebo klient,

- probíhá v podnikovém a podnikatelském prostředí,

- vyžaduje použití konkrétních komunikačních vzorců, technik a nástrojů,

Témata, do kterých materiál patří