prednasky-2016-2017
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
POVINNOSTI V PŘÍPADĚ MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI - mimořádná událost = vážné onemocnění, úraz, úmrtí, v případě zahraničního CR ztráta cestovních
dokladů a nedostavení se účastníka k odjezdu skupiny
- v každém případě je průvodce povinen:
• v rámci možností zabezpečit ochranu životů, zdraví a majetku všech účastníků skupiny
• uskutečnit opatření, aby skupina mohla pokračovat v plánovaném programu, pokud to
okolnosti dovolují
• dle možností ihned informovat pracovníka cestovní kanceláře, buď přímo, nebo
prostřednictvím partnerské zahraniční cestovní kanceláře, pokud k takové události dojde v
pasivním zahraničním CR
15. DESTINAČNÍ MANAGEMENT A MARKETING
DESTINACE CR - přirozený celek, který má jedinečné vlastnosti
- místo s atraktivitami a zařízeními a službami CR
- vzájemně si konkurující jednotky cestovního ruchu
- cílová oblast v daném regionu s nabídkou CR
- v širším smyslu země, regiony, lidská sídla…
- územní celek – společný postup při využívání potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu
Rezort – Místo – Region – Země/Stát – Kontinent
54
Destinace jako systém
Základní komponenty destinace CR (6A)
• primární nabídka CR (Attractions)
o
množstvím a kvalitou vyvolává návštěvnost
• všeobecná infrastruktura (Accessibility and Ancillary services)
o
umožňuje přístup do destinace, pohyb za atraktivitami, služby využívané i místními
obyvateli
• suprastruktura a infrastruktura (Amenities)
o
umožnuje pobyt v destinaci a využití jejích atraktivit
• produktové balíčky a aktivity (Available packages and Activities)
Nabídka destinace CR