Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

1.  Formulace zkoumaného problému, základní hypotéza, určení výzkumného cíle 
2.  Stanovení informačních potřeb 
3.  Navržení výběrového souboru 
4.  Stanovení techniky výzkumu 
5.  Určení způsobu kontaktování respondentů 
6.  Předvýzkum 
7.  Vlastní výzkum 
8.  Statistické zpracování výsledků 
9.  Interpretace a prezentování výsledků 
10. Časový rozvrh jednotlivých etap s uvedením odpovědného pracovníka 
11. Rozpočet nákladů výzkumu 

Instrukční zpráva a nabídka 

1.  Úvodní informace, shrnutí stávajících situace, naznačení problému a cíle 
2.  Úkoly 
3.  Nutná rozhodnutí 
4.  Harmonogram a rozpočet 
5.  Další požadavky 
Shrnutí  úvod  cíle  metody  analýza dat  průběžné zprávy  výzkumná skupina  harmonogram  
náklady  pověřovací listiny 

Tvorba dotazníku 

  Dotazník je strukturovaný sled otázek, navržený za účelem zjištění názorů a faktů a následného zaznamenání 

těchto údajů 

  Typy dotazníku 

o  Strukturovaný 
o  Nestrukturovaný 

o  Polostrukturovaný 

  Čím konkrétněji se ptáme, tím konkrétnější a jasnější dostaneme odpověď 
  Vhodné používání eufemismů či projektivních otázek 
  Nevhodné sugestivní otázky – haló efekt (na začátku dotazníku otázka, která dotazovaného naštve, bude 

naštvaný celý dotazník) 

Typy otázek 

  Otevřená otázka 

o  S otevřeným koncem a uzavřenou odpovědí 
o  Volné, asociační, volné dokončení věty, dokončení povídky, dokončení obrázku, dokončení 

tematického námětu 

  Uzavřené otázka 

o  Dichotomická – dělení na 2 části 

Máš ráda cyklistiku? Ano x Ne 

o  Výběrové – polytomické (více možností) 

Jaký sport máš rád? Cyklistika x Běh x Plavání 

Témata, do kterých materiál patří