Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
1. Formulace zkoumaného problému, základní hypotéza, určení výzkumného cíle
2. Stanovení informačních potřeb
3. Navržení výběrového souboru
4. Stanovení techniky výzkumu
5. Určení způsobu kontaktování respondentů
6. Předvýzkum
7. Vlastní výzkum
8. Statistické zpracování výsledků
9. Interpretace a prezentování výsledků
10. Časový rozvrh jednotlivých etap s uvedením odpovědného pracovníka
11. Rozpočet nákladů výzkumu
Instrukční zpráva a nabídka
1. Úvodní informace, shrnutí stávajících situace, naznačení problému a cíle
2. Úkoly
3. Nutná rozhodnutí
4. Harmonogram a rozpočet
5. Další požadavky
Shrnutí úvod cíle metody analýza dat průběžné zprávy výzkumná skupina harmonogram
náklady pověřovací listiny
Tvorba dotazníku
Dotazník je strukturovaný sled otázek, navržený za účelem zjištění názorů a faktů a následného zaznamenání
těchto údajů
Typy dotazníku
o Strukturovaný
o Nestrukturovaný
o Polostrukturovaný
Čím konkrétněji se ptáme, tím konkrétnější a jasnější dostaneme odpověď
Vhodné používání eufemismů či projektivních otázek
Nevhodné sugestivní otázky – haló efekt (na začátku dotazníku otázka, která dotazovaného naštve, bude
naštvaný celý dotazník)
Typy otázek
Otevřená otázka
o S otevřeným koncem a uzavřenou odpovědí
o Volné, asociační, volné dokončení věty, dokončení povídky, dokončení obrázku, dokončení
tematického námětu
Uzavřené otázka
o Dichotomická – dělení na 2 části
Máš ráda cyklistiku? Ano x Ne
o Výběrové – polytomické (více možností)
Jaký sport máš rád? Cyklistika x Běh x Plavání