Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

realizace – implementace marketingového plánu, realizace kroků, 
postupů a strategií, vymezených ve fázi plánování. Snažíme se o 
dosažení kvantifikovatelných cílů.  

Kontrola – po uplynutí časového horizontu, zjistíme, zda jsme splnili 
kvantifikovatelné cíle (zda jsme rozšířili portfolio svých zákazníků o 100, 
zda jsme zvýšili obrat o 2%), ze závěrů přistoupíme ke korekcím (zpětné 
vazbě), které mohou zpětně ovlivnit jakoukoli přecházející částí 
(plánování, realizace) 

Obsah marketingového plánování 

při korekcích může dojít i ke změně poslání 
podniku = kompletní reingeneering, kompletní 
přenastavení struktur a procesů uvnitř podniku. 
Změníme např. předmět podnikání a cílovou 
skupinu. Dlouhodobý proces. 

Každý plán musí být nutně podložen rozpočtem. 
Musíme mít časový plán a osobu, která odpovídá 
za konkrétní dílčí krok 

Vize a mise/poslání firmy 

  Vize říká, čeho chce firma v budoucnosti dosáhnout 

o  Popisuje budoucnost, popisuje dlouhodobé změny ve firmě, zdroj inspirace, poskytuje kritéria pro 

následnou tvorbu strategických směrů a cílů, heslo pro zaměstnance ve firmě 

o  Naší vizí je stát se respektovanou a moderní jazykovou agenturou, silnou a známou společností, 

která bude přinášet nejkvalitnější jazykové služby na trhu 

  Mise/poslání říká, co a proč firma dělá a jaký to má smysl, zaměřuje se na zákazníka 

o  Proč firma existuje, co firma dělá, jak bude firma dosahovat účelu své existence, pro koho to dělá. 
o  Poslání – je dlouhodobý pohled na to, co chce a kam míří, je orientovaná na zákazníky, nikoliv na 

produkty, které nabízíme, vyjadřuje potřeby trhu, ale ne přednosti nabídky, poslání by mělo být 
originální, snadno zapamatovatelné. 

Témata, do kterých materiál patří