Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

o  Mise – vychází z vize podniku, je realističtější obraz toho, čeho chce firma dosáhnout 
o  Společnost Pompo rozvíjí přirozenou touhu si hrát v každém z nás. Přináší radost malým i dospělým, 

kteří se s námi budou rádi vracet do dětských let. Pompo je místem, kde vždy najdete co hledáte a 
splníte si svá přání i sny vašich blízkých. 

Marketingové cíle firmy 

  Jsou odvozené a musí být: 

o  Specific – jasné, konkrétní 
o  Measureable – měřitelné, kvantifikovatelné 
o  Agreed – srozumitelné, dosažitelné 
o  Realistic - reálné 
o  Timed 

  Odpovídají na otázky: 

o  Co 

○     Kolik 

o  Pro koho 

○     Kdy 

Marketingové strategie 

  Cesty, které by měly vést k naplnění stanovených cílů 
  Neobsahují konkrétní podrobnosti, jak dosáhnout cílů, k tomu slouží akční programy. Předchází nejdřív 

zpracovat situační analýzy 

  Nejznámější dělení marketingových strategií (dle Portera): 

o  Strategie diferenciace – strategie odlišení, snaha o odlišení od konkurence, budeme nabízet vysoce 

specializované produkty, ztrácí se masovost výroby, výrobky jsou určeny jasně vymezeným 
segmentům. Získáváme konkurenční výhodu v tom, že konkurence to neumí či nemá. 

o  Strategie nejnižších nákladů = nákladově orientovaná strategie – snaha maximalizovat úspory 

z rozsahu výroby, pořizování nových technologií s cílem minimalizovat výrobní náklady. Zavedení 
spíše masové výroby, snaha udržet prvenství v nákladech (nízké ceny) 

o  Strategie úzkých segmentů = strategie tržních výklenků – objevení mezery na trhu, nalezení prostoru 

pro naše podnikání 

Strategie společnosti Strategií firmy je dodávat široké spektrum tradičních i netradičních kvalitních materiálů pro střechy, fasády a izolace. 
Součástí této strategie jsou kromě konkurenčních cen a výhodných dodacích podmínek také vysoká odbornost a 
poradenský servis při dodávkách stavebních materiálů. Jen správně zabudovaný a použitý materiál totiž plní svou 
funkci. Správnost této myšlenky je každoročně potvrzován nárůstem obratu i počtu spokojených zákazníků. Našim 
zákazníkům nabízíme. 
Stabilitu a seriózní přístup silného partnera – společnost je po celou dobu své historie známá seriózním přístupem ke 
všem svým partnerům. S obratem 5 miliard Kč a týmem 1200 zaměstnanců patří mezi nejsilnější subjekty na českém 
trhu, které působí v oblasti dodávek stavebních materiálů. 
Zkušený tým proškolených pracovníků – Zaměstnanci naší společnosti se pravidelně účastní školení jak v oblasti 
technické, tak v oblasti obchodní. 
Prodejní sklady ve všech regionech ČR – Naše prodejní sklady naleznete ve více než 40 městech České republiky. 
Okamžité nebo krátké dodací lhůty – Většina nabízených materiálů se nachází přímo v našich skladech. Zákazník si 
může zboží ihned odvést a nemusí čekat na naskladnění od výrobce. 
Atraktivní cenové a platební podmínky – Jako největší dodavatel izolačních a střešních materiálů v ČR jsme schopni 
nabídnout našim zákazníkům atraktivní cenové i platební podmínky, které zajistí náskok před jejich konkurencí. 
Dopravu zboží vlastní autodopravou – Společnost DEKTRADE disponuje flotilou nákladních vozů o nosnosti 6,5-24 
tun. To nám umožňuje nabízet našim zákazníkům kvalitní servis včetně dopravy až na místo určení. 
Technická podpora prodávaných materiálů 

Témata, do kterých materiál patří