Marketing-komplet-přednášky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
o Mise – vychází z vize podniku, je realističtější obraz toho, čeho chce firma dosáhnout
o Společnost Pompo rozvíjí přirozenou touhu si hrát v každém z nás. Přináší radost malým i dospělým,
kteří se s námi budou rádi vracet do dětských let. Pompo je místem, kde vždy najdete co hledáte a
splníte si svá přání i sny vašich blízkých.
Marketingové cíle firmy
Jsou odvozené a musí být:
o Specific – jasné, konkrétní
o Measureable – měřitelné, kvantifikovatelné
o Agreed – srozumitelné, dosažitelné
o Realistic - reálné
o Timed
Odpovídají na otázky:
o Co
○ Kolik
o Pro koho
○ Kdy
Marketingové strategie
Cesty, které by měly vést k naplnění stanovených cílů
Neobsahují konkrétní podrobnosti, jak dosáhnout cílů, k tomu slouží akční programy. Předchází nejdřív
zpracovat situační analýzy
Nejznámější dělení marketingových strategií (dle Portera):
o Strategie diferenciace – strategie odlišení, snaha o odlišení od konkurence, budeme nabízet vysoce
specializované produkty, ztrácí se masovost výroby, výrobky jsou určeny jasně vymezeným
segmentům. Získáváme konkurenční výhodu v tom, že konkurence to neumí či nemá.
o Strategie nejnižších nákladů = nákladově orientovaná strategie – snaha maximalizovat úspory
z rozsahu výroby, pořizování nových technologií s cílem minimalizovat výrobní náklady. Zavedení
spíše masové výroby, snaha udržet prvenství v nákladech (nízké ceny)
o Strategie úzkých segmentů = strategie tržních výklenků – objevení mezery na trhu, nalezení prostoru
pro naše podnikání
Strategie společnosti Strategií firmy je dodávat široké spektrum tradičních i netradičních kvalitních materiálů pro střechy, fasády a izolace.
Součástí této strategie jsou kromě konkurenčních cen a výhodných dodacích podmínek také vysoká odbornost a
poradenský servis při dodávkách stavebních materiálů. Jen správně zabudovaný a použitý materiál totiž plní svou
funkci. Správnost této myšlenky je každoročně potvrzován nárůstem obratu i počtu spokojených zákazníků. Našim
zákazníkům nabízíme.
Stabilitu a seriózní přístup silného partnera – společnost je po celou dobu své historie známá seriózním přístupem ke
všem svým partnerům. S obratem 5 miliard Kč a týmem 1200 zaměstnanců patří mezi nejsilnější subjekty na českém
trhu, které působí v oblasti dodávek stavebních materiálů.
Zkušený tým proškolených pracovníků – Zaměstnanci naší společnosti se pravidelně účastní školení jak v oblasti
technické, tak v oblasti obchodní.
Prodejní sklady ve všech regionech ČR – Naše prodejní sklady naleznete ve více než 40 městech České republiky.
Okamžité nebo krátké dodací lhůty – Většina nabízených materiálů se nachází přímo v našich skladech. Zákazník si
může zboží ihned odvést a nemusí čekat na naskladnění od výrobce.
Atraktivní cenové a platební podmínky – Jako největší dodavatel izolačních a střešních materiálů v ČR jsme schopni
nabídnout našim zákazníkům atraktivní cenové i platební podmínky, které zajistí náskok před jejich konkurencí.
Dopravu zboží vlastní autodopravou – Společnost DEKTRADE disponuje flotilou nákladních vozů o nosnosti 6,5-24
tun. To nám umožňuje nabízet našim zákazníkům kvalitní servis včetně dopravy až na místo určení.
Technická podpora prodávaných materiálů