Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  Prodávající musí stanovit celkovou hodnotu pro zákazníka a celkové náklady s ohledem na nabídku 

každého konkurenta a následně 

o  Zvyšovat hodnotu 
o  Nebo snižovat náklady 

  Spokojenost zákazníků (KANO model) se odvíjí od toho, zda byla naplněna (a do jaké míry) jejich 

očekávání 

  Sledována by měla být i ziskovost zákazníků 

Hlavní snahou firmy by tak mělo být udržení stávajících ziskových zákazníků 

Řízení vztahů se zákazníky 
CRM 

  Customer relationship management 
  Customer relationship marketing 
  Snaha o win win efekt 
   databázový marketing 
  Charakteristika customer relationshop marketingu: 

o  Vývojová fáze marketingu 
o  Proaktivní řízení vztahů se zákazníky ve všech styčných bodech 
o  Dlouhodobý, oboustranně výhodný vztah 

Cílem CRM je zvyšování hodnoty pro zákazníka. Výsledkem CRM je personalizace marketingu. 

! Subsystémy CRM Buď chápeme jako podnikatelskou koncepci nebo čistě technicky (SW, HW) 

  Operativní CRM – zkoumá komunikační a informační kanály, všechno, co je v přímém kontaktu se 

zákazníkem (v bance vyplním svoje údaje) 

  Analytické CRM – odhaluje vzory a trendy v chování zákazníka, beck office procesy, procesy, které neběží 

v přímém kontaktu se zákazníkem (banka mě prozkoumá, 
jestli mi dá úvěr) 

  Hodnota pro zákazníka a její řízení – určování různých typů 

závislostí. 

  Datový sklad 
  Kooperační a kolaborativní CRM 
 
Hodnota vztahu a jeho zdroje 

  Zdroje pro přidanou hodnotu: 

o  Finanční přínosy – pro firmu je loajální 

zákazník cenným aktivem 

o  Kvalita služeb, pocit pohodlí a bezpečí – každý 

Témata, do kterých materiál patří

Podobné materiály