Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  Aktivity Opavia 

o  Návrat ohrožených zvířat do přírody 

○     Tatranky Tatrám, OPAVIA dětem, Ostrovy života 

  Rysy kultury 

o  Kultura je učená 

○     Kultura je sdílená 

o  Kultura se přenáší z generace na generaci 

○     Kultury jsou diferencované 

o  Kultura je adaptivní 

  Kulturní prvky (Boučková, 2003) 

o  Zvyky   

○     Hodnoty   

○     Jazykové prvky 

o  Symboly 

○     Rituály a mýty 

○     Body image 

Působení sociálního prostředí – B2C 

  Referenční skupiny tj. všechny skupiny, které mají přímý nebo nepřímý vliv na postoje a chování člověka: 

o  Skupiny s přímým vlivem 

  Primární – nepřetržitý a neformální kontakt, (rodina, sportovní klub) 
  Sekundární – vztahy formálnější, působení není nepřetržité (zaměstnání) 

o  Skupiny s nepřímým vlivem 

  Aspirační – jsem nepřímo ovlivňovaná nějakou skupinou, osobností v pozitivním slova 

smyslu, chtěla bych se mu přiblížit, chci se chovat stejně 

  Disociační – je to pro mě odstrašující případ, takhle bych se chovat nechtěla 

  Názorový vůdce (Hitler) 

o  Má vliv na utváření názorů a postojů lidí kolem sebe 
o  Nemusí být známou osobností, ale jsou to charismatičtí a silní lidé 
o  7-11 % populace jsou názorovými vůdci 

Chování domácností Pokaždé se budu chovat úplně jinak (jestli budu sama, se psem, s partnerem, s malými dětmi, s rodiči,…) 

  Rodina 

o  Uznává určité hodnoty a udržuje určité spotřební zvyklosti 
o  Prochází životním cyklem 

o  Jednotliví členové mají rozdílný vliv na nákup 

Témata, do kterých materiál patří