Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketing-komplet-přednášky

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (7.5 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  Tj. způsob jeho vnímání zákazníky v porovnání s výrobky konkurenčními neboli kam si zákazník ve své 

představě příslušný výrobek zařadí 

  Jak je vytvářeno umístění? Podle vlastností, podle užitku, podle ceny a kvality  Po zvoleném umístění je modifikován marketingový mix, kterým je podporována určitá strategie umístění 
  Chceme, aby se výrobek vštípil do hlav zákazníků, např. když se řekne coca-cola, všichni si vybaví logo i 

vzhled lahve,… 

LOHAS = perspektiva? 

  Lifestyle of Health and Sustainability,   „zelený konzum“ 
  Lidé co se chovají ekologicky, nakupují bio-potraviny, recyklují, jsou středních a vyšších příjmů, mají rádi 

technologie a rozvoj technologií 

  Spotřebitelé, kteří inklinují k zdravému životnímu stylu (6 % ČR, NDR 10 %), dbají na životní prostředí, sociální 

spravedlnost, etika, je to trend, určitá oblast životního stylu, šíří se globálně do vyspělých států, lukrativní a 
atraktivní segment pro celou řadu firem, v ČR např. pravidelně kupují biopotraviny 

  Jedná se zejména o ženy s vysokoškolským vzděláním 

Generace 55+ 

  „v 17 letech má člověk sny a v 50 letech si je uskuteční.“ 
  Jedná se o lidi blížících se do důchodu, zvětšující se segment a svým způsobem bohatý segment, 
  Zejména v ČR je špatná komunikace k tomuto segmentu, je tu potenciál, který firmy nevyužívají 
  v ČR 33 % lidí patří do generace 55+, podílí se na maloobchodních obchodech 28 %, problém v tomto 

segmentu je internetová gramotnost, tím se omezují komunikační kanály, pomocí kterých můžeme zacílit. 

  Musíme se s nimi bavit o zdraví, jistotě, rodině, zahrádkářství, vaření, na tohle 55 + slyší 
  Marketingová komunikaci ke generaci 55+?   Firmy mají problém sehnat informace a data pro správné cílení reklamy, na českém trhu pro ně chybí 

Témata, do kterých materiál patří