Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




OBP2_-_přednášky

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.51 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Přednášky z Obchodního podnikání 2.
  1. segmentové (elektronická zobrazovací část a papírový štítek)

  2. maticové (všechny požadované údaje)

Bezkontaktní platby

Cashback

  • Předpoklady: správná platební karta, resp. Karta správné banky

Samoobslužné vážící systémy

• Dotyková klávesnice a možností dalšího připojení LCD displeje pro zákazníka (reklama,

nákupní doporučení, recepty apod.)

• Vybaveny kompletními pokladními funkcemi Inteligentní nákupní košík Inteligentní regál

  • Usnadňují řízení prodejny a pokladního systému odkudkoli přes internet, zavedení systému objednávek a věrnostních karet

Inteligentní nákupní košík

  • Vybaven displejem a na rukojeti malým ovladačem (počítač s bezdrátovou komunikací s PC síti OJ a RFID systémem)

  • Obsah košíku je rovnou evidován a displej zobrazuje přehled o obsahu, ceně , počtu kalorií, či složení potravin

  • Možnost zobrazování reklamy na zboží v daném sektoru OJ

  • Umožňuje vyhledávat dle konkrétní položky či značky zboží

  • Možnost pomocí obrazovky objednávat zboží u pultových úseků a na výzvu si je připravené vyzvednout

  • Možnost sledovat odměny a body věrnostních programů

  • Při placení není zapotřebí vyndávat zboží z košíku

Inteligentní regál

  • Signalizuje odběr jednotky zboží z regálu

  • Dává informaci o rychlosti odbytu zboží

  • Umožňuje rychle reagovat a zajistit tak dostatečnou nabídku

Virtuální šatna

  • Zákazník vstoupí do šatny a v blízkosti zrcadla drží oděv

  • Systém zákazníka zachytí a předá identifikační číslo do skladu

  • Umožňuje najít vhodné kombinace doplňkového oblečení, či dokáže v zrcadle (či na obrazovce) měnit barvu oblečení bez nutnosti převlékání

  • Zákazník sleduje řadu obrázků a textu na obrazovce, které systém doporučuje s vybraným oděvem

  • Je možné získat např. informace o značce, textilii, ceně, dostupných velikostí a barev

3. cvičení

Elektronické obchodování

3.1 Elektronický obchod

= Podnikání prostřednictvím elektronických prostředků.

= Zastřešující označení pro aktivity, související s využitím nejmodernějších informačních a komunikačních technologií pro potřeby obchodování.

= Obchodní transakce, které provádějí osoby fyzické i právnické, přičemž tyto transakce jsou založeny na elektronickém zpracování a přenosu dat (Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj).

- Výrobky a služby, které jsou prodávány a placeny přes internet v hmotné i digitální podobě (Světová obchodní organizace).

- Obchodování zbožím, službami a související kroky (mark. komunikace, uzavření smlouvy, plnění smlouvy a poprodejní podpora služeb).

- Nejedná se pouze o elektronickou výměnu informací a dokumentů, ale především uzavírání kontraktů či obchodních partnerství prostřednictvím internetu a příbuzných technologií.

Faktory ovlivňující elektronické obchodování:

Témata, do kterých materiál patří